BESØG OS

Kom til Ebeltoft

KIK FORBI POSTKONTORET

Vi holder til i et projektkontor ved siden af alle surferne, som er placeret på det gamle postkontor neden for Maltfabrikken, ved siden af Fregatten Jylland. Vi glæder os til det bliver muligt at få besøg igen og så skal du være meget velkommen.

Du kan ikke se skolen fysisk endnu. Men du kan møde os virtuelt og stille alle de spørgsmål, du vil. Du kan se på vores facebookside, hvornår næste event er.

Er jeg klar til jeres efterskole – er I klar til mig?

Efterskolernes dag - og aften

I løbet af efteråret 2023 melder vi nærmere ud om Efterskolernes dag og aften 2024, som vi bestemt håber at kunne afholde.

Hvis du kommer til vores arrangementer, må du spørge os om alt: Hvor ligger Ebeltoft? Er det meget dyrt at gå hos jer? Må man have mobiltelefon de første 14 dage? Bliver I færdige med byggeriet? Er lærerne flinke? Hvor mange elever skal der gå på skolen?

Efterskolernes aften er et arrangement, som alle efterskoler holder i januar. Vi sender invitation ud til arrangementet og information om formen på det i vores nyhedsbreve.